| بسمات وقفشات ضاحكة هنا يجتمع الأحبة للترفيه عن أنفسهم |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| حوار بين زوجين ليله زفافهم كاااااااااااااااااك | قلبها يافعي | بسمات وقفشات ضاحكة | 1 | 28-05-2011 10:46 PM |
| ليلة كألف ليلة افراح اليافعي | النقيب911 | أخبـار و شـؤون يـافع | 46 | 19-01-2011 04:38 PM |
| ليلة السبع الفجاوو ... ليلة مدخل السنة الجديدة ... [ nasadi ] | nasadi | التراث اليافعي الأصيل | 7 | 14-12-2010 11:41 AM |
| حوار بين زوجين ليلة زواجهما | سد الصعيد | محطـات بــلا حــدود | 3 | 29-08-2009 12:23 PM |
|
| المشاهدات | 1028 | التعليقات | 1 |
|
|
أدوات الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#1 |
![]() ![]() ![]() |
...........حوار بين زوجين ليلة زفافهما..........
...........حوار بين زوجين ليلة زفافهما..........
الزوج : يااااه أخيرا الحلم بيتحقق .. الزوجة : عاوزني أبعد عنك .... ؟؟ الزوج : لاااا.. متقوليش الكلام ده مره ثانيه . الزوجة : إنت ... تحبني ؟؟ الزوج : اكييييييييييييد . الزوجة : طيب ممكن تفكر تبعد عني ؟ الزوج : لا طبعاً ؟ الزوجة : طيب ممكن تهديني بوسه ؟ الزوج : طبعا.. و على خدك كمان . الزوجة : طيب تعتقد إنك ممكن تضربني في يوم من الأيام ؟ الزوج :لا طبعا ... انا مش من النوع ده من الرجال . الزوجة : ممكن أثق فيك ؟ الزوج : ايووووه... الزوجه : يا حبيبي ... بعد سنة من الزواج .. وفي ذكرى زواجهما كان هناك حوارٌ آخر اقرأ من جديد بس من الأسفل الى الأعلى |
|
|
| مواقع النشر (المفضلة) |
| الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1) | |
|
|