العودة   منتديات سماء يافع > ๑۩۞۩๑ الأقــســـام الــعـــامــة ๑۩۞۩๑ > بسمات وقفشات ضاحكة

بسمات وقفشات ضاحكة هنا يجتمع الأحبة للترفيه عن أنفسهم


للمتزوجين فقط العزابيه برااااااااااااااااا

بسمات وقفشات ضاحكة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
نكت للمتزوجين خخخخ طعن الوفي بسمات وقفشات ضاحكة 9 04-04-2010 10:38 PM
العزابيه اذا يبون يطبخون اندومي >>خخخ وردة يافع بسمات وقفشات ضاحكة 3 22-10-2009 12:47 PM
هام للمتزوجين فقط ؟؟ خاطف القلوب عـالــم ومـمـلـكـة حـــواء 4 26-07-2009 07:00 PM
للمتزوجين فقط (ريموت تحريك الزوجه) زين اليزيدي بسمات وقفشات ضاحكة 1 06-06-2009 10:58 AM

إضافة رد
المشاهدات 2858 التعليقات 34
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 15-09-2011   #1


الصورة الرمزية بنت يافع الشامخ
بنت يافع الشامخ غير متصل

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 12755
 تاريخ التسجيل :  06-05-10
 العمر : 38
 أخر زيارة : 01-05-2012 (01:58 AM)
 المشاركات : 1,634 [ + ]
 التقييم :  1789
لوني المفضل : Brown
افتراضي للمتزوجين فقط العزابيه برااااااااااااااااا



[frame="4 80"]
مااااااااااااااافي اي شي



كل ماافي الموضوووع نـــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــكــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــت في نكت ــ



صباح مساء الخير جميعا


----------

مرة واحد رومانسي جدا اتزوج بنت رومانسية جدا فحبو انهم يسوو جو رومانسي
فقال الزوج انا اتصل عليكي تليفون من المطبخ يازوجتي وانتي تكلميني من غرفة النوم
قالت الزوجة طيب ..
بعد نص ساعة كلام حبت الزوجة انها تمزح مع زوجها فقالت : الحقني الحقني بابا سمعني وانا باكلمك
فاندمج الزوج في الدور ورمى نفسه من النافذة الي للاسف كانت في الدور الرابع

----------

زوج وزوجه اغبياء جداً و أول مرة يشتروا مراية ولما راح الزوج يشوف المراية شاف نفسه فيها راح ينادي مرته ويقول في بيتنا حرامي قمت الزوجة وشافت نفسها تقول الحرامي جاء هو ومرته.

----------

مرة واحدة بتقول للثانية:انا جوزى نساى اوى كل مرة يقول لى اين مفتاح السيارة اين مفتاح المنزل.الثانية قالت لها: يا بختك انا جوزى يقول لى:انا شوفتك فين قبل ذلك.


----------

قال يوما رجل لزوجته اذا مت فتزوجي جارنا . قالت له لماذا؟ فأجاب قد باع لي سيارة و غشني فيها و سأغشه فيك


----------

نشال اتزوج مدرسة رياضيات خلفوا ولد سمــوة شبة منحرف



----------
مرة وحدة قالت لجوزها: امبارح حلمت اني ترملت و قمت من النوم مفزوعة, قلها زوجها : لا لا ...ان شا الله انا ولا انتي!!!!!!!!


----------

وحدة دائما بتنكد على جوزها ليل نهار اتفقو انهم يخلوا يوم نكد ويوم فرح فكانت مرته بيوم الفرح تتحزم وترقص وتغنيله..بكرة النكد بكرة..


----------

زوج *** مصاب في السرطان وهو على فراش الموت يقول لإبنه : اذا انا مت لا تقول ابويا مات بالسرطان قلهم انا مت بالإيدز علشان لحد يتزوج امك .

----------

في قسم الولادة وضعت سيدة خمسة اطفال مرة واحدة ولما جاء زوجها مستفسرا قالت له الممرضة لقد رزقت ببنتين وثلاثة اولاد فرد الزوج انا مخطىء لانني تزوجت ابنة تاجر الجملة

----------

مرة زوج متزوج وحدة غبية قال لامراتة : هانعمل جمعية كل يوم اديكى جنية وبوسة جا اخر الشهر لقى معاها تسعين جنية قالها ازاى دا ياولية قالت لة: ..اسكت ...مش ابو محمد جارنا دخل بسهمين

----------



مر واحد ومرته متخانقين فبطلوا يكلموا بعض فكتب لمرته صحيني الساعه 6:30 علشان عند دوام وحط الورق على السرير ونام صحي الساع 10:00 فلقى ورقه مكتوب عليها الساعه 6:30اصحى اصحى ..


----------

مرة واحد مع خطيبتو عالبحر وشايفين القمر ضاوي فقالتلوا خطيبتو شايف القمر يا حبيبي قالها ايوة قالتلوا ريحة رجليك واصلها لهونييك (يعني واصلة الى القمر )


----------

واحد و هوا بيموت بص لمراتة بصه رومانسيه و قالها لما
اترفدت كونتي معايا و لما عييت وقفتي جنبي ولما فلست
برضوا كونتي معايا و دلوقتى لسا جنبي مسك ايدها بحنيه و
قالها مش عارف ليه حاسس انك نحس


----------

الزوجة: لابد من طرد السائق لأنه كاد أن يقتلني ثلاث
مرات بتهور
الزوج : لا ياحبيبتي بل نعطيه فرصة أخيره

---------

الزوجه : أبوي يدفع لنا ايجار البيت ... و أمي تشتري لنا
الملابس ... و أخوي يدفع مصروفات المدارس لأولادنا ...
و عمي يدفع حساباتنا من الدكان
و مع ذلك لم تتحسن أحوالنا ، و هو مايسبب لي احراجاً
معاهم

الزوج: أنت السبب ... لأن لك عمين آخرين لايدفعان شيئا

---------

واحد بيقول لصاحبه : شايف الست اللى واقفة هناك دى
؟بتضرب كل يوم جوزها
بالجزمة !! .قال له : و عرفت ازاى ؟؟رد : اصلها مراتى

---------

واحد بيقول لصاحبه : انتهت على ايه الخناقة بينك و بين
مراتك امبارح؟؟
رد : هه ...دى جت لغاية عندى و ركعت قدامى !!قال له يا
سلام و قالت لك ايه ؟
قال له : قالت لى : "اطلع من تحت السرير يا جبان"

----------


مدير مدرسة اتزوج مديرة مدرسة وزعو على المعازيم أرقام جلوس



---------

الزوجه: لقد رأيت جارنا يقبل زوجته لماذا لاتفعل مثله
الزوج: هل تعتقدين ان جارتنا سوف توافق

----------


مرة واحد متجوز عنده دولاب قافله 20 سنة والمفتاح معاه هو بس... مراته هتتجنن وتعرف ايه اللي جوه الدولاب... وفي يوم راح الشغل ونسي المفتاح... مراته فتحت الدولاب لقت 20 الف جنيه.. وبيضتين!!! لما رجع سألته ايه حكاية البيضتين دول؟ قالها بصراحه... كنت كل ما أخونك مرة أحط بيضة في الدولاب... الست قالت :عشرين سنه جواز ومرتين بس... مش مهم... فسألته طب والعشرين الف جنيه؟ قالها كنت كل ما اجمع كرتونه بيض اروح ابيعها

----------


وحدة غبية جدا اتزوجت رجل خجول وبس ساكت .حبت تمزح عليه ليلة الدخلة وتغير جو
قالتله اقولك شيء وماتزعل ...انا حامل ..ايش رأيك

----------

مرة دكتور دخل عنبر فى سراية المجانين لقى واحد بيضرب نفسة بالشبشب سأل الممرضة ماله ده ؟ قالت أصله كان بيحب واحدة ومتجوزهاش ..دخل العنبر الى بعده لقى واحد بيخبط دماغة فى الحيطة قالها وده ماله قالتله اصل ده الى اتجوزها

----------


مره واحده رايحه تشتكي لأمها: يا ماما يا ماما الحقيني..؟ الام: مالك في ايه؟؟! فقالت: كل ما اعمل الاكل لجوزي ياخده ويرميه لل***!!! الام: يا حرام وال*** ذنبه ايه بس؟؟!!!

---------


مرة وحدة متزوجة زوج جدا غيور وعندهم البيت بجانب سكة القطار وكل مايمر القطار يهتز الدولاب ويزعج الزوج من النوم فلما راح الزوج العمل حبت الزوجة انها تصلح الدولاب بدون مايعرف زوجها فأحضرت نجار وقالتله على حكاية الدولاب وعلى زوجها فقالت الزوجة كلها دقائق ويمر القطار فدخل النجار داخل الدولاب وقفل باب الدولاب عشان يتأكد فجأة جا الزوج ودخل غرفة النوم بسرعة وفتح باب الدولاب ولقي النجار ..
فقال له : النجار انا عارف لو احلف لك للصباح مش راح تصدقني اني انتظر القطار

----------

في 3 متزوجين راحو على مطعم الاول بيقول لمرته اعطينني شوكلاطة يا احلى شوكلاطة والتاني بيقول لمرته اعطيني عصير يا احلى برتقالة والثالث بتقوله مرته دلعني زييهم بقلها اعطيني الحليب يا احلى بقرة
[/frame]


 
 توقيع : بنت يافع الشامخ


حط رجلك هع


رد مع اقتباس
قديم 15-09-2011   #2


الصورة الرمزية احمد اليزيدي
احمد اليزيدي غير متصل

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 7412
 تاريخ التسجيل :  10-08-09
 العمر : 16
 أخر زيارة : 02-03-2026 (01:55 AM)
 المشاركات : 145,547 [ + ]
 التقييم :  6949
 الدولهـ
Saudi Arabia
 الجنس ~
Male
 MMS ~
MMS ~
  منتديات سماء يافع
إذا كنت بين الصلاة فاحفظ قلبك.
إذا كنت بين الناس فاحفظ لسانك.
إذا كنت في دار الغير فاحفظ عينك.
لوني المفضل : Brown
افتراضي رد: للمتزوجين فقط العزابيه برااااااااااااااااا



حجز مقعد الى بعد الدوام


 
 توقيع : احمد اليزيدي

أيها المسلم أيتها المسلمة الصلاة الصلاة فإنها عمود الإسلام، وبرهان الدين، وعربون دخول الجنة.



رد مع اقتباس
قديم 15-09-2011   #3


الصورة الرمزية اصايل يااافع
اصايل يااافع غير متصل

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 12930
 تاريخ التسجيل :  10-09-11
 أخر زيارة : 12-02-2013 (09:44 PM)
 المشاركات : 1,027 [ + ]
 التقييم :  1702
لوني المفضل : Brown
افتراضي رد: للمتزوجين فقط العزابيه برااااااااااااااااا



هههههههههههههههههههههههههههههه شلوش وا قناصه

فقعتي كبدي من الضحك هههههه^_^

دوري لنا نكت للعزابيه خليهم ياخذوا مكانهم في المجتمع

تسلم لنا هاي الطلى ^_^ ونحن في انتظار جديدك

هنــــا شكشكه ^_^


 
 توقيع : اصايل يااافع

*
[flash=http://upload.7ozn.com/files19/13159214504.swf]width=550 height=230[/flash]


رد مع اقتباس
قديم 15-09-2011   #4


الصورة الرمزية اخـيـل تـروي
اخـيـل تـروي غير متصل

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 12114
 تاريخ التسجيل :  15-01-11
 العمر : 45
 أخر زيارة : 28-02-2013 (04:33 PM)
 المشاركات : 3,190 [ + ]
 التقييم :  1790
لوني المفضل : Brown
افتراضي رد: للمتزوجين فقط العزابيه برااااااااااااااااا



هههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههه هههههههه
الله يسعدك قناصه تمووووت من الضحك هههههههههههههههههههههههههههههه
سلمت الايااااادي


 
 توقيع : اخـيـل تـروي

و أنا سؤاليْ عنِ الليّ فَـالـهـوى جاانيّ
وأبغى جوابَه بَ حكم الفرض والسنه!
الْادميّ لْاسرق قلبْ أدمي ثاانيّ
هو يدخل النآرْ ولْآ يدخلِ الجنه 3>=$؟!


من يقول القلب مع غيرك سلى
يعلم الله مالك بقلبي شريك


رد مع اقتباس
قديم 15-09-2011   #5


الصورة الرمزية اخـيـل تـروي
اخـيـل تـروي غير متصل

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 12114
 تاريخ التسجيل :  15-01-11
 العمر : 45
 أخر زيارة : 28-02-2013 (04:33 PM)
 المشاركات : 3,190 [ + ]
 التقييم :  1790
لوني المفضل : Brown
افتراضي رد: للمتزوجين فقط العزابيه برااااااااااااااااا



المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شكشكه يافعيه مشاهدة المشاركة
هههههههههههههههههههههههههههههه شلوش وا قناصه

فقعتي كبدي من الضحك هههههه^_^

دوري لنا نكت للعزابيه خليهم ياخذوا مكانهم في المجتمع

تسلم لنا هاي الطلى ^_^ ونحن في انتظار جديدك

هنــــا شكشكه ^_^
هههههههههههههههه اذا بتدورين شي للعزابه تصلح المواويل ههههههههههههههههههههههه


 

رد مع اقتباس
قديم 15-09-2011   #6


الصورة الرمزية السعدي الذوادي
السعدي الذوادي غير متصل

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 12172
 تاريخ التسجيل :  25-01-11
 أخر زيارة : منذ 11 ساعات (06:28 PM)
 المشاركات : 72,319 [ + ]
 التقييم :  20152
 الجنس ~
Male
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Darkgreen
افتراضي رد: للمتزوجين فقط العزابيه برااااااااااااااااا



ههههههههههههههههههههههههههههه
مشكورة اضحك الله سنك
ومشكورة على النكت المضحكة
ولكن ليش للمتزوجين فقط ههههههههههههههه
خلي الناس تضحك وخاصة العزاب يتسلوا قليل


 

رد مع اقتباس
قديم 15-09-2011   #7


الصورة الرمزية زين اليزيدي
زين اليزيدي غير متصل

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 6492
 تاريخ التسجيل :  31-12-08
 أخر زيارة : 28-11-2025 (02:07 PM)
 المشاركات : 7,513 [ + ]
 التقييم :  1986
لوني المفضل : Brown
افتراضي رد: للمتزوجين فقط العزابيه برااااااااااااااااا



السلام عليكم
بس جيت اشوف ويش مع المتزوجين وطلع
طيب ممكن اضحك شويه ؟؟
ولا خلاص بس ايقولون المتزوجين اني بضحك عليهم خلاص بطلك
لما اتزوج واجي معاكم هنا

يله خلاص مع الله قلك دري ويش معاهم هنا


 
 توقيع : زين اليزيدي



رد مع اقتباس
قديم 16-09-2011   #8


الصورة الرمزية بنت يافع الشامخ
بنت يافع الشامخ غير متصل

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 12755
 تاريخ التسجيل :  06-05-10
 العمر : 38
 أخر زيارة : 01-05-2012 (01:58 AM)
 المشاركات : 1,634 [ + ]
 التقييم :  1789
لوني المفضل : Brown
افتراضي رد: للمتزوجين فقط العزابيه برااااااااااااااااا



المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمداليزيدي مشاهدة المشاركة
حجز مقعد الى بعد الدوام

المقعد بالانتظار


 

رد مع اقتباس
قديم 16-09-2011   #9


الصورة الرمزية احمد اليزيدي
احمد اليزيدي غير متصل

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 7412
 تاريخ التسجيل :  10-08-09
 العمر : 16
 أخر زيارة : 02-03-2026 (01:55 AM)
 المشاركات : 145,547 [ + ]
 التقييم :  6949
 الدولهـ
Saudi Arabia
 الجنس ~
Male
 MMS ~
MMS ~
  منتديات سماء يافع
إذا كنت بين الصلاة فاحفظ قلبك.
إذا كنت بين الناس فاحفظ لسانك.
إذا كنت في دار الغير فاحفظ عينك.
لوني المفضل : Brown
افتراضي رد: للمتزوجين فقط العزابيه برااااااااااااااااا



المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القناصه مشاهدة المشاركة
المقعد بالانتظار
عادة ما خلص الدوام ههههههههههههههههههههههه
بعدين برجع انا بفحط الان في جميع اقسام المنتدى بس خلص البنزين هههههههههههههههههههههههه
شي معك بنزين سلف لما يرجع عندنا هههههههههههههههههههههههههههههه ههه


 

رد مع اقتباس
قديم 16-09-2011   #10


الصورة الرمزية بنت يافع الشامخ
بنت يافع الشامخ غير متصل

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 12755
 تاريخ التسجيل :  06-05-10
 العمر : 38
 أخر زيارة : 01-05-2012 (01:58 AM)
 المشاركات : 1,634 [ + ]
 التقييم :  1789
لوني المفضل : Brown
افتراضي رد: للمتزوجين فقط العزابيه برااااااااااااااااا



المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شكشكه يافعيه مشاهدة المشاركة
هههههههههههههههههههههههههههههه شلوش وا قناصه

فقعتي كبدي من الضحك هههههه^_^

دوري لنا نكت للعزابيه خليهم ياخذوا مكانهم في المجتمع

تسلم لنا هاي الطلى ^_^ ونحن في انتظار جديدك

هنــــا شكشكه ^_^
شلوني كذا مرره وحده ههههههههههه
تسلمين حبيبتي ع المرور الراااائع
دووووم ه الضحكه منور الحته


 

رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


All times are GMT +3. The time now is 06:17 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7, Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir
HêĽм √ 3.1 BY: ! ωαнαм ! © 2010

جميع الحقوق محفوظه لمنتديات سماء يافع

a.d - i.s.s.w

mamnoa 4.0 by DAHOM