11-02-2011
|
#11
|
|
بيانات اضافيه [
+
]
|
|
رقم العضوية : 11692
|
|
تاريخ التسجيل : 05-10-10
|
|
أخر زيارة : 24-03-2011 (02:36 PM)
|
|
المشاركات :
748 [
+
] |
|
التقييم : 100
|
|
|
لوني المفضل : Brown
|
|
رد: الصياد
ياعيني عليك يا جامد موقع في الشات
وفي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وفي اين يا جامد ههههههههههههههههههههههههههه
والله وقعت ولا حد سما عليك هههههههههههههههههههههه
وااااااخااال وين انته تعال شوف الوالد الصقر ويش بيقول
قال شعره طويل وناعم ههههههههههههههههههههه
على مين تلعبها دور لك واحد ماشي بيعرفك اضحك عليه هههههههههههههههههه
وااااااخااال شوف شقلك معاه
|
قلب الاسد
ان اشهد انكم اصحاب يهر على نياتكم طيبييييييييين
بتصلو وفجركو السفينه لعا بتخايلو لا لم ميسر ولا لم ميمن
|
|
|
الود والوصل في شرعي وفي ديني
والجود تلقاه في اول عناويني
والجيد بوقف معه في ساعة الشدة
يا قلب صبرك ولا تندم على ما فات
|