| بسمات وقفشات ضاحكة هنا يجتمع الأحبة للترفيه عن أنفسهم |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لااله إلا الله أخلو بها وحدي.. | ابن النقيب | المكتبــة الإسلاميــة العامه | 7 | 05-03-2017 12:29 PM |
| صعيدي يكتب رساله لزوجته | حليمه | عـــالــم ومـمـلـكـة آدم | 11 | 27-09-2012 10:28 PM |
| نصائح من مدمن الكولا | السعدي الذوادي | قسم الصحة والطب | 2 | 25-10-2011 06:11 AM |
| اصغر مدمن للسيجارة (عمره سنتنان) | المطري | بـــوح الـصــور | 6 | 25-06-2010 11:19 PM |
| أم تكتب لابنتها رساله لتطمئن عليها ..رساله ماتخليك تتوقف من الضحك | زين اليزيدي | بسمات وقفشات ضاحكة | 2 | 31-08-2009 04:51 PM |
|
|
أدوات الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
شاب مدمن نت يكتب رساله لصديقته
[align=center]شاب مدمن نت يكتب رسالة لصديقته :
-------------------- باهواك انا صبح وليل ......... وانت ولا حتى ايميل فرح قلبى وعيونى ............ تطلب بريدى الالكترونى باصرف انا وبفنجر ............. وبفتح لك 1000 ماسنجر عليك بصحى وببات ............ وبستناك جوه الشات حبك فقلبى ابتدى .............. وعملتلك يا روحى منتدى طول عمرى انا بهواك ........ وانت بتخاف مالهاك وبقول لك ياروحى كافى ........ وكفايه بس المكافى حيى يا حبيبى مش غوول ....... ومش عايز فاير وول وفحبك انا رحت وجيت ........... وانت اقسى مالسى جيت انت اسأل وانا ارد ............... واديك كمان الباسورد ولا بعرف الف ولا ادور ............ وعاملى ون باسبور وكل ما اجيلك اتمختر ............ تدينى بلوك وانتر ما تحن يا روحى وتماين ....... وخليك معايا اون لاين وقول لى مهرك ايه ؟؟ .......... اشتريلك نت كافيه ؟؟ ده انا هبنى لك بيت كذا دور .... وهجيب لك بانتيوم فور وهقول لك ثانك يوو ............ لو ضفتنى عالايس كيوو وحلمى قبل منام ..................... اشوف صورتك عالكام ولو فحبك احترت .................. هعمل لقلبى ريستارت وسلام.. انا كده استويت ......... وهعمل لحبك دليـــت ههههههههههههههههههههههههههه[/align] |
|
| مواقع النشر (المفضلة) |
| الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1) | |
|
|