منتديات سماء يافع

منتديات سماء يافع (http://http://yaf4.com/vb/index.php)
-   بسمات وقفشات ضاحكة (http://http://yaf4.com/vb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   اضحك تضحك لك الدنيا (http://http://yaf4.com/vb/showthread.php?t=49016)

السعدي الذوادي 25-09-2014 05:47 PM

اضحك تضحك لك الدنيا
 
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.n...41693bae5db400

ياسمين 25-09-2014 05:59 PM

رد: اضحك تضحك لك الدنيا
 
هههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههه


رووووووووووووووووووووووووووووو عه


ماخلوا فيه عقل

يخرب شيطانه شو مفلب حلو


السعدي والله انك ضحكتني رح احكيها للعيله هالنكته

يسلموووووووووا

تحرير 25-09-2014 08:36 PM

رد: اضحك تضحك لك الدنيا
 
هههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههه لو حصل معي

كان اغمى عليا ... الله المستعان .

السعدي الذوادي 25-09-2014 08:38 PM

رد: اضحك تضحك لك الدنيا
 
هههههههههههههههههههههه
ياسمين وام محمد
دوووووووووووم والضحك مايفارقكن
شكرا على مروركن

عسل يافع 25-09-2014 09:23 PM

رد: اضحك تضحك لك الدنيا
 
واقع قع قع قع قع رعوني غير ضحكه
بدال تيه ههههه تعبك
مشكور واسعدي ع النكته

بوسلطان الغيلي 27-09-2014 09:59 AM

رد: اضحك تضحك لك الدنيا
 
مرة واحد فشار قوي قاعد على القهوة مع واحد صاحبه وقالوا إن أبو جهل كان بيتعشى معاه أمبارح في البيت فرد صاحبه وقالو يا كداب أبو جهل مات من الف وربعميت سنه قام الفشار منادي على جاره قالوه مش أبو جهل كان بيتعشى معايا أمبارح جاره قال الكدب خيبه .... بس كان فيه عربيه راكنه هنا أمبارح نمرها ملاكي قريش


All times are GMT +3. The time now is 02:33 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7, Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir
HêĽм √ 3.1 BY: ! ωαнαм ! © 2010

جميع الحقوق محفوظه لمنتديات سماء يافع

a.d - i.s.s.w

mamnoa 4.0 by DAHOM