![]() |
اضحك تضحك لك الدنيا
|
رد: اضحك تضحك لك الدنيا
هههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههه رووووووووووووووووووووووووووووو عه ماخلوا فيه عقل يخرب شيطانه شو مفلب حلو السعدي والله انك ضحكتني رح احكيها للعيله هالنكته يسلموووووووووا |
رد: اضحك تضحك لك الدنيا
هههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههه لو حصل معي
كان اغمى عليا ... الله المستعان . |
رد: اضحك تضحك لك الدنيا
هههههههههههههههههههههه
ياسمين وام محمد دوووووووووووم والضحك مايفارقكن شكرا على مروركن |
رد: اضحك تضحك لك الدنيا
واقع قع قع قع قع رعوني غير ضحكه
بدال تيه ههههه تعبك مشكور واسعدي ع النكته |
رد: اضحك تضحك لك الدنيا
مرة واحد فشار قوي قاعد على القهوة مع واحد صاحبه وقالوا إن أبو جهل كان بيتعشى معاه أمبارح في البيت فرد صاحبه وقالو يا كداب أبو جهل مات من الف وربعميت سنه قام الفشار منادي على جاره قالوه مش أبو جهل كان بيتعشى معايا أمبارح جاره قال الكدب خيبه .... بس كان فيه عربيه راكنه هنا أمبارح نمرها ملاكي قريش
|
| All times are GMT +3. The time now is 02:33 PM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.7, Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir
HêĽм √ 3.1 BY: ! ωαнαм ! © 2010
جميع الحقوق محفوظه لمنتديات سماء يافع
mamnoa 4.0 by DAHOM