منتديات سماء يافع

منتديات سماء يافع (http://http://yaf4.com/vb/index.php)
-   الكمبيوتر والبــرامج (http://http://yaf4.com/vb/forumdisplay.php?f=35)
-   -   برنامج Folder Marker Pro v3.2.0 لوضع علامة او لون على المجلدات (http://http://yaf4.com/vb/showthread.php?t=28618)

فارس يافع 27-06-2011 06:20 PM

برنامج Folder Marker Pro v3.2.0 لوضع علامة او لون على المجلدات
 
برنامج Folder Marker Pro v3.2.0 لوضع علامة او لون على المجلدات

Folder Marker Pro v3.2.0

http://www.habebe.net/vb/img/2011/2/12053habebe.gif

معلومات

برنامج Folder marker Home يتيح لك وضع علامة على المجلدات برمز color-coded وimage-coded
icons بنقرة من الماوس ، مما يجعل من السهل العثور عليها واستردادها. ببساطة ، اختر المجلد الذي تريد تمييزه ،
انقر بالزر الايمن على الرمز الخاص به ، حدد رمز اللون من القائمة المنسدلة وسيتم تقله إلى المجلد.


http://www.habebe.net/up/uploads/habebe_13032617071.gif

Key features:

كود:
- folder marker Home can modify the Mark folder menu
- folder marker Home has two additional options for folder icon changes
- folder marker Home can change a folders color
- folder marker Home can mark folders by priority (high, normal, low)
- folder marker Home changes folder icons within a popup menu of the folders
- folder marker Home contains a User Icons tab where you can add an
unlimited quantity of your favorite icons and mark folders with them
- folder marker Home can work with several folders at once and supports 32-bits icons
http://www.habebe.net/up/uploads/habebe_13032617071.gif

OS: Windows 98, Me, NT, 2000, XP, 2003, Vista or 7. x32 or x64 editions

http://www.habebe.net/up/uploads/habebe_13032617071.gif

سكرين

http://www.habebe.net/vb/img/2011/2/12054habebe.gif

http://www.habebe.net/vb/img/2011/2/12055habebe.gif

http://www.habebe.net/vb/img/2011/2/12056habebe.gif

http://www.habebe.net/vb/img/2011/2/12057habebe.gif

http://www.habebe.net/up/uploads/habebe_13032617071.gif

http://www.habebe.net/up/uploads/habebe_13032617082.gif

dinnoz
http://redirect.habe...abebe.net/6303
http://www.habebe.net/up/uploads/habebe_13032617071.gif
enterupload
http://redirect.habe...abebe.net/6304
http://www.habebe.net/up/uploads/habebe_13032617071.gif
jumbofiles
http://redirect.habe...abebe.net/6305
http://www.habebe.net/up/uploads/habebe_13032617071.gif
rapidmedia
http://redirect.habe...abebe.net/6306
http://www.habebe.net/up/uploads/habebe_13032617071.gif
filesonic
http://redirect.habe...abebe.net/6307
http://www.habebe.net/up/uploads/habebe_13032617071.gif
freakshare
http://redirect.habe...abebe.net/6308
http://www.habebe.net/up/uploads/habebe_13032617071.gif
bitshare
http://redirect.habe...abebe.net/6309
http://www.habebe.net/up/uploads/habebe_13032617071.gif
filekeen
http://redirect.habe...abebe.net/6310
http://www.habebe.net/up/uploads/habebe_13032617071.gif


مع تحيات اخيكم فارس يافع
منقول للفائدة


All times are GMT +3. The time now is 03:27 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7, Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir
HêĽм √ 3.1 BY: ! ωαнαм ! © 2010

جميع الحقوق محفوظه لمنتديات سماء يافع

a.d - i.s.s.w

mamnoa 4.0 by DAHOM