منتديات سماء يافع

منتديات سماء يافع (http://http://yaf4.com/vb/index.php)
-   بسمات وقفشات ضاحكة (http://http://yaf4.com/vb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   اسئله عبط (http://http://yaf4.com/vb/showthread.php?t=1609)

درب يافع 16-07-2006 02:34 PM

اسئله عبط
 
هلا والله :D
س1 ما وجه الشبه بين الكمبيوتر والتاكسى والحفره ؟
ج1 الكمبيوتر.......... حاسب الى
التاكسى............حاسب يا اسطى
الحفره............. حاسب لاتقع

:D
س2 ما هى قمه الحيرة ؟
ج2 يقال لك اجلس على ركن حجره مستديره

س3 قطار يسير بسرعه 90 كم/ساعه ويتوقف فى 8 محطات وسرعه الرياح 134 م/ث فما اسم سواق هذا القطار؟!!!
ج3 .......................... بدون تعليق
:D
س4 ما هى قمه الالم؟
ج4التزحلق على زحلاقه مغطاه بشفرات حلاقه وشظايا الزجاج.

س5 وما هى قمه العذاب؟
ج5 السقوط بعد ذلك فى حوض به كولونيا.

س6 ما هى قمه الادب؟
ج6 انك تطرق باب الثلاجه قبل فتحها
:D :D

س7 وما هى قمه الذهول؟
ج7 انا يفتح احدهم لك الباب
:D

س8 كيف تضع 4 افيال فى سياره فولكس؟
ج8 اتنين قدام واتنين بالخلف.


س9 كيف نضع 8 افيال فى سياره مرسيدس؟
ج9 نبيع المرسيدس ونشترى اتنين فولكس


س10 كيف نضع فيل فى الثلاجه على ثلاث مراحل؟
ج10 اول حاجه نفتح التلاجه وبعدين نحط الفيل وبعد كده نغلق الثلاجه
:D

س11 كيف نضع زرافه فى الثلاجه على اربع مراحل؟
ج11 اول حاجه نفتح التلاجه وبعدين نخرج الفيل وبعدين نحط الزرافه وفى الاخر نغلق الثلاجه

:confused:
س12 ما هو الشئ الذى نغسل به اسناننا ونجلس عليه وننام عليه؟
ج12 الفرشاة والكرسى والسرير


س13 ما الذى له رأسان و8 اقدام؟
ج13 ***ان


س14 ما هو الغباء ؟
ج14 انك تسمع الشريط فاضى


س15 وما هو قمه الغباء؟
ج15 انك تقلب الشريط لما يخلص



س16 وما هو الاغبى من ذلك؟
ج16 هو الذى يطلب الشريط ليعمل عليه نسخه

م
ن
ق
و
ل

عين يافع 17-07-2006 10:00 AM

رد: اسئله عبط
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سر الغلا
هلا والله :D
س1 ما وجه الشبه بين الكمبيوتر والتاكسى والحفره ؟
ج1 الكمبيوتر.......... حاسب الى
التاكسى............حاسب يا اسطى
الحفره............. حاسب لاتقع
سر الغلا ............حاسب راعي البقاله

:D
س2 ما هى قمه الحيرة ؟
ج2 يقال لك اجلس على ركن حجره مستديره مصبوغه بلون أسود

س3 قطار يسير بسرعه 90 كم/ساعه ويتوقف فى 8 محطات وسرعه الرياح 134 م/ث فما اسم سواق هذا القطار؟!!!
ج3 ....معروف وقريبا بتتعدى سرعتة سرعة الصوت...................... بدون تعليق
:D
س4 ما هى قمه الالم؟
ج4التزحلق على زحلاقه مغطاه بشفرات حلاقه وشظايا الزجاج. ليش كذا

س5 وما هى قمه العذاب؟
ج5 السقوط بعد ذلك فى حوض به كولونيا. فنان بالتعذيب

س6 ما هى قمه الادب؟
ج6 انك تطرق باب الثلاجه قبل فتحها يا عيني على الأدب ، طيب إذا محد فتح الباب:D :D

س7 وما هى قمه الذهول؟
ج7 انا يفتح احدهم لك الباب معقول لأن الزبرة دائما ينام في الثلاجه:D

س8 كيف تضع 4 افيال فى سياره فولكس؟
ج8 اتنين قدام واتنين بالخلف. ممكن أخلي الأفيال تحت السياره


س9 كيف نضع 8 افيال فى سياره مرسيدس؟
ج9 نبيع المرسيدس ونشترى اتنين فولكس فكره


س10 كيف نضع فيل فى الثلاجه على ثلاث مراحل؟
ج10 اول حاجه نفتح التلاجه وبعدين نحط الفيل وبعد كده نغلق الثلاجه معقوله
:D

س11 كيف نضع زرافه فى الثلاجه على اربع مراحل؟
ج11 اول حاجه نفتح التلاجه وبعدين نخرج الفيل وبعدين نحط الزرافه وفى الاخر نغلق الثلاجه بعد الفيل أكيد بتتوسع الثلاجه
:confused:
س12 ما هو الشئ الذى نغسل به اسناننا ونجلس عليه وننام عليه؟
ج12 الفرشاة والكرسى والسرير وا بويا

س13 ما الذى له رأسان و8 اقدام؟
ج13 كلبان أو كلب مشوه له رأسان و 8 أقدام بتحصل !

س14 ما هو الغباء ؟
ج14 انك تسمع الشريط فاضى ممكن عند بيتهم حفريات وإزعاج وفكر ينعم ببعض الهدوء


س15 وما هو قمه الغباء؟
ج15 انك تقلب الشريط لما يخلص خخخخخخخخخخخخخ



س16 وما هو الاغبى من ذلك؟
ج16 هو الذى يطلب الشريط ليعمل عليه نسخه الظاهر المرض إنتشر


م
ن
ق
و
ل


يعطيك العافيه على المشاركه ،،

درب يافع 17-07-2006 12:14 PM

رد: اسئله عبط
 
الله يعافيك اخوي وسلمت يداك على المرور الجميل

ابوحلا 29-07-2006 10:14 PM

رد: اسئله عبط
 
ايهههههههههههههههههه ضحكتني


ومشكور وما قصرت ولنا المزيد من ابداعاتك

درب يافع 31-07-2006 02:49 PM

رد: اسئله عبط
 
قريبا انشاء الله وشاكرلك التواصل ...


All times are GMT +3. The time now is 09:19 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7, Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir
HêĽм √ 3.1 BY: ! ωαнαм ! © 2010

جميع الحقوق محفوظه لمنتديات سماء يافع

a.d - i.s.s.w

mamnoa 4.0 by DAHOM